25 Ιουνίου 2008

κινητή...ταλαιπωρία

Προς γνώση και συμμόρφωση νέων πελατών VODAFONE.
Στο τέλος του προηγούμενου χρόνου και ενώ είχε βγει η επιδότησή μου για νέα συσκευή
επισκέφτηκα το κατάστημα VODAFONE (ιδιοκτ. VODAFONE) στο συγκρότημα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
περιοχή Πυλαίας Θεσσαλονίκης.
Η συσκευή που διάλεξα κόστιζε 100 € περισσότερο από την επιδότηση που είχα.
Ο πωλητής μου πρότεινε να κάνω δύο νέες συνδέσεις τηλεφώνων, οι οποίες θα μου έδιναν 100 €
επιπλέον επιδότηση, έτσι ώστε να μην χρειαστεί να πληρώσω τίποτα για την νέα συσκευή.
Η υποχρέωσή μου ήταν να πληρώσω το πάγιο ενός μήνα, τα οποία ήταν 14 € για κάθε σύνδεση, δηλ. 14Χ2=28 € (+ ΦΠΑ + Φόρος υπέρ του κράτους, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία).
Με το πέρας του μήνα θα μπορούσα να γυρίσω τα πάγια σε μηδενικά, μια και η αγορά ήταν μέσω εταιρικού συμβολαίου (έχω ήδη άλλες τέσσερις γραμμές VODAFONE).

Πηγαίνω στο κατάστημα μετά ένα μήνα να πληρώσω το λογαριασμό και να ζητήσω την αλλαγή προγράμματος για να μεταβώ στο μηδενικό πάγιο. Κάνω την αίτηση και μετά από κάποιες μέρες με παίρνει τηλέφωνο η VODAFONE η οποία με ενημερώνει ότι η μεταφορά σε πρόγραμμα με μηδενικό πάγιο δεν μπορεί να γίνει από τον πρώτο μήνα και θα πρέπει να κλείσω τρίμηνο πρώτα. Προθυμοποιήθηκε να με μεταφέρει στο ελάχιστο πάγιο των 5 ή 7 € αν θυμάμαι καλά. (Βέβαια κι αυτό με τις προσαυξήσεις γίνεται 10-12 € Χ 2 = 20-24 € το μήνα).
Δέχτηκα γιατί δεν μπορούσα να κάνω και αλλιώς.
Το Μάρτιο με το πέρας του τριμήνου ζητώ επιτέλους την αλλαγή σε μηδενικό πάγιο πρώτα από τη γραμμή 1399 της VODAFONE και μετά από το κατάστημα για να λάβω την απάντηση ότι από 1/3/08 δεν γίνεται πλέον μεταφορά σε πάγιο μηδενικό και θα πρέπει να κλείσω δωδεκάμηνο, αλλιώς θα χάσω την επιδότηση.

Επιδίωξα να ξαναμιλήσω με τον ίδιο αρχικό πωλητή που με "πλάσαρε" την φοβερή ιδέα της πρόσθετης επιδότησης και κατάλαβα από τις δικαιολογίες του ότι αυτό πρέπει να ξανάγινε αρκετές φορές!!! και ότι πρέπει να κλείσω 12μηνο για να κάνω οποιαδήποτε αλλαγή.

Αμέσως διέκοψα τις συνδέσεις και επέστρεψα πίσω τα χρήματα της επιδότησης για να μην αναγκαστώ να πληρώνω έστω και το ελάχιστο πάγιο για άλλους 9 μήνες.
Και μάλιστα εκκρεμεί η αίτηση διακοπής. Αυτό είναι στη διακριτική ευχέρεια της VODAFONE για να το εγκρίνει.
Πάντως σαν αίτιο διακοπής ο υπάλληλος σημείωσε ότι " Ο πελάτης είναι δυσαρεστημένος
λόγω της μη δυνατότητας αλλαγής προγράμματος".

Στο ενδιάμεσο βέβαια πλήρωσα και τους 4 λογαριασμούς για δύο συνδέσεις που ουδέποτε χρησιμοποίησα.
Δηλαδή το φέσι ήταν περίπου 120 €.

Και ρωτώ! Μήπως η VODAFONE μας έπιασε κώτσους?
Πλάσαρε έξυπνα την ιδέα της αλλαγής σε μηδενικό πάγιο και στη συνέχεια
(επειδή της το επιτρέπουν τα ψιλά γράμματα στο συμβόλαιο)
αποφάσισε και το γύρισε σε 12μηνο.

Αλήθεια θα ήθελα να ξέρω πόσοι άλλοι την πάτησαν με αυτό τον τρόπο.
Αν φέρθηκαν έτσι σε εμένα, που έχω τέσσερις γραμμές για πολλά χρόνια στην εν λόγω εταιρία και πληρώνω στην ώρα τους, τους λογαριασμούς των 200 € περίπου τον μήνα, πως θα φερθούν σε κάποιο μικρότερο πελάτη?

Ένας δυσαρεστημένος πελάτης ...