25 Ιουνίου 2008

Γρήγορη σύνδεση? Το άλλο με τον Τοτό?

FORTHNET 24MBPS" ή αλλιώς "ΑΞΙΟΤΙΜΕ κ.ΠΕΛΑΤΗ, Ο,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ - ΜΗΝ ΤΗΝ ΨΑΧΝΕΙΣ"

Πέρισυ, η Forthnet έκανε την "μνημειώδη" προσφορά "της 1ης Ιουνίου". Όσοι κάνανε αίτηση, αγόραζαν σύνδεση στο 1 Mbps για έξι μήνες, για 60 ευρώ, ήτοι 10 ευρώ/μήνα. Μία πολύ καλή τιμή. Η υποχρέωση του πελάτη ήταν να μείνει στο δίκτυο της Forthnet για 1 έτος, αλλιώς σε περίπτωση που αιτούνταν διακοπή πριν το κλείσιμο χρόνου, πλήρωνε ποινική ρήτρα 70 ευρώ. Επιπλέον, η εταιρία διαβεβαίωνε τους πελάτες της Καβάλας (απ'όπου είμαι) ότι τον Σεπτέμβρη του 2007, θα έμπαινε και η Καβάλα στο ιδιόκτητο δίκτυο της εταιρίας και θα γινόταν αυτόματα αναβάθμιση στα 24Mbps χωρίς έξτρα χρέωση. Λογικά και ξεκαθαρισμένα μέχρι εδώ. Τίποτε δεν ήταν πιο μακρινό από την πραγματικότητα όμως...

Η σύνδεσή μου έγινε στις 5 Ιουλίου 2007, μετά από την απαραίτητη (και λογική για μένα, δεν με πείραξε) καθυστέρηση του 1 μηνός από την αίτησή μου. Η μετάβαση στο ιδιόκτητο δίκτυο (όχι ακριβώς ιδιόκτητο, αλλά τουλάχιστον με κάποιο τρόπο έκαναν αναβάθμιση στην ταχύτητα, αυτό το λέω με μικρή επιφύλαξη γιατί δεν ξέρω λεπτομέρειες) έγινε τον Απρίλιο του 2008 (ήτοι, 7 μήνες αργότερα από αυτό που υποσχόταν η εταιρία - παράλληλα, για τουλάχιστον 6 μήνες πριν, στην ιστοσελίδα της η forthnet διέδιδε κανονικά ότι η Καβάλα είναι στο ιδιόκτητο δίκτυο: αναληθές). Έτσι, εκεί που κατέβαζα με 80kbytes/sec μέχρι τότε, άρχισα να κατεβάζω με έως 1200kbytes/sec, που είναι πολύ καλή ταχύτητα. Μετά από 20 μέρες περίπου όμως, η μέση ταχύτητα downloading έπεσε στα 30 kbytes/sec! Σε ώρες όπως απόγευμα - βραδάκι κατά τις 20:00, η ταχύτητα ήταν 15kbytes/sec ενώ πολλές φορές αδυνατούσα να ανοίξω ιστοσελίδες. Το σύνηθες ήταν να χρειάζεται να πατήσω Ανανέωση μια δυο φορές για να ανοίξει την εκάστοτε σελίδα.
Οι μέρες περνούσαν και η έβλεπα την forthnet να δίνει απαντήσεις του τύπου "Περιμένουμε! Γίνεται αναβάθμιση και από μέρα σε μέρα μπλα μπλα μπλα". Δεν δόθηκε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα των εργασιών αναβάθμισης στους πελάτες της Καβάλας, ούτε ενημερώθηκαν επίσημα για το τί συμβαίνει. Ήταν όμως μια καθημερινότητα που συζητούσαμε όλοι οι Καβαλιώτες χρήστες της forthnet και είχε καθημερινές, πολύ ενοχλητικές επιπτώσεις στην χρήση του δικτύου.
Αποφάσισα στις αρχές Ιουνίου, να κάνω αίτηση διακοπής. Είχα προπληρώσει το δίμηνο 6/5/2008 - 5/7/2008, το τελευταίο δίμηνο με το οποίο έκλεινα σύμφωνα με την υποχρέωσή μου 1 χρόνο συνδρομής. Πήγα στο Forthnet shop-in-shop της πόλης μου και τους είπα ότι θέλω να κάνω διακοπή της σύνδεσης. Εκεί ο καταστηματάρχης μου είπε το εξής εξοργιστικό: Ότι άν την κάνω τόσο νωρίς (1 μήνα δηλαδή πριν τελειώσει η προπληρωμένη χρήση) υπάρχει κίνδυνος να μου επιβληθεί το πρόστιμο των 70 ευρώ (μα ούτως ή άλλως, έχω πληρώσει αυτό το δίμηνο! Έχω πληρώσει συνδρομή 1 έτους!). Από την άλλη, αν κάνω αίτηση διακοπής λίγες μέρες πριν λήξει το δίμηνο, δηλαδή περίπου 10 μέρες πριν λήξει το προπληρωμένο δίμηνο, υπάρχει περίπτωση να μην προλάβουν να το καταγράψουν και να μου χρεώσουν άλλο ένα δίμηνο (παράλογο)!!! Μα εγώ σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να πληρώσω άλλους 2 μήνες για να κατεβάζω με 15-40 kbytes/sec! Τους ζήτησα να στείλουν email - αίτηση στην forthnet, στην οποία λέει (ως νόημα, ακριβώς τις λέξεις της αίτησης που έστειλαν δεν τις θυμάμαι) "ζητάω να μην μου ανανεώσετε την συνδρομή μετά την 5η Ιουλιου οπότε και κλέινω 1 χρόνο σύνδεσης".
Στις 6 Ιουνίου με πήραν τηλέφωνο στο κινητό, δεν το πρόλαβα, τους τηλεφώνησα πίσω και η υπάλληλος μου είπε "κλείστε το, θα σας τηλεφωνήσουμε εμείς". Όντως την ίδια μέρα με ξανατηλεφώνησαν αλλά πάλι δεν μπόρεσα να απαντήσω. Αυτό που έγινε τελικά, είναι ότι στις 20 Ιουνιου, δηλαδή 16 ημέρες νωρίτερα απ' ότι έληγε η προπληρωμένη μου χρήση, μου διέκοψαν την σύνδεση. Όταν πήρα στο 13831 και μετά από αναμονή 6' (που είναι σχετικά λίγο σε σύγκριση με τα 25λεπτα που περίμενα άλλες φορες) μου είπε η υπάλληλος ότι: "το αίτημα για διακοπή έχει καταχωρηθεί και εδώ βλέπω ότι προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας αλλά δεν απαντήσατε (και ρωτώ: τί απέγιναν τα emails, τα sms???). Έτσι, έγινε διακοπή της σύνδεσής σας" - "μα εγώ ζήτησα η διακοπή να γίνει στις 5/7, οπότε λήγει η προπληρωμένη μου χρήση!" - "το ξέρω, αλλά ίσως δεν γίνεται, δεν ξέρω, τί να σας πώ" (!!!! - ποιος θα μου πει !;;!!).
Πήγα στο Forthnet shop-in-shop της πόλης μου ξανά και ένας άλλος υπάλληλος αυτή την φορά, μου είπε ότι δεν θα έπρεπε να κάνω τέτοια αίτηση, γιατί δεν μπορούν να διακόψουν την σύνδεση ακριβώς τότε που λήγει η προπληρωμένη χρήση. Με άλλα λόγια αυτό που μου λέει η forthnet είναι: Ή ΘΑ ΣΟΥ ΚΟΨΟΥΜΕ ΤΟ INTERNET 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΝΩΡΙΤΕΡΑ Ή ΘΑ ΣΟΥ ΧΡΕΩΣΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΔΙΜΗΝΟ - ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙΣ ΜΕ 15KBPS ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ: ΠΕΡΙΜΕΝΕ...
Αυτό που θα έπρεπε να κάνω για να είναι όλα καλά, θα ήταν να μην δυσανασχετώ για την επί περισσότερο από διμήνου χαμηλή ταχύτητα που κάνει την χρήση του διαδικτύου από δύσκολη έως αδύνατη και να κάνω αίτηση διακοπής ελπίζοντας να την εκτελέσουν όσο το δυνατόν με ακρίβεια και σε περίπτωση που μου χρεώσουν άλλο ένα δίμηνο απαράδεκτα χαμηλής ταχύτητας να πω "ε, τί να κάνουμε, δεν πειράζει, ας κατεβάσω αυτό το αρχείο 5mbyte σε 5μιση λεπτά για να ξεχαστώ..."


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου, μην τους δώσεις ούτε 1 ευρώ.
Τα ίδια και χειρότερα έκαναν και σε μένα.
Να κρατήσεις αντίγραφο της αίτησης διακοπής που έκανες όπου φαίνεται και η ημερομηνία.
Θα στείλεις email στην ΕΕΤΤ και στην Forthnet ταυτόχρονα όπου θα κάνεις τα παράπονά σου. Θα τονίσεις ότι μετά την ημερομηνία διακοπής ΔΕΝ τους πληρώνεις φράγκο.
Θα περιμένεις όμως αρκετό καιρό για απάντηση. Η απάντηση θα είναι πάντα τηλεφωνική. Τίποτα γραπτό δεν σου στέλνουν διότι φοβούνται. Εσύ να επιμένεις σε γραπτή απάντηση, άσχετα αν αυτοί δεν σου δώσουν ποτέ. Αν μπορείς να καταγράψεις την τηλεφωνική σας συνομιλία ακόμη καλύτερα. Αυτό να τους το λες κάθε φορά που θα σε τηλεφωνούν, ότι δηλ. γίνεται καταγραφή της συνομιλίας εκ μέρους σου. Κάποια στιγμή θα σου τηλεφωνήσει και το νομικό τμήμα της Forthnet, εσύ μη ψαρώνεις όμως. Να τους απαντάς με emails και να τα κάνεις και κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ πάντα.
Λοιπόν από 287 περίπου ευρώ που μου ζητούσαν να τους πληρώσω για ιδιόκτητο δίκτυο που ποτέ δεν μου έδωσαν διότι απλά δεν είχε η περιοχή μου και ούτε έχει ακόμη (πάει εναμισης χρόνος τώρα)πλήρωσα μόνο 36,5 ευρώ και απαλλάχτηκα από αυτούς. Με ταλαιπώρησαν από Αυγουστο 2007 μέχρι Μάιο του 2008.
Άμα ακούς Forthnet ή και οποιονδήποτε άλλο εναλλακτικό πάροχο τρέχα μακριά!!!
Υπομονή και πάλι υπομονή.