22 Αυγούστου 2008

Ρεκόρ καταγγελιών από τους εξαπατημένους καταναλωτές

Ξεπέρασαν τις 9.000 οι καταγγελίες που έγιναν στην Υπηρεσία Προστασίας Τουριστών ΙΝΚΑ από την 1η Ιανουαρίου μέχρι και τη 18η Αυγούστου 2008, παρά το γεγονός ότι η τουριστική κίνηση είναι φέτος μειωμένη κατά 22% σε σχέση με πέρυσι.



Αύξηση κατά 35% καταγράφηκε στα παράπονα που αφορούσαν στις τιμές και τις υπηρεσίες.



Τα ανωτέρω ισχυρίζεται το ΙΝΚΑ, προσθέτοντας πως "ανεξάρτητα από τα παράπονα, το μεγαλύτερο πρόβλημα του ελληνικού τουρισμού είναι η ανάδυση και επικυριαρχία της μετριότητας στα προσφερόμενα προϊόντα-υπηρεσίες μιας μετριότητας, η οποία ενδεχομένως δεν προκαλεί την καταγγελία, αλλά αφήνει μια γεύση απογοήτευσης, μη ικανοποίησης και λογικού προσανατολισμού σε άλλες τουριστικές επιλογές".



Το ΙΝΚΑ σημειώνει επίσης ότι, σύμφωνα με όλες τις έρευνες τιμών, το κόστος ζωής στις ημιαστικές περιοχές είναι τουλάχιστον κατά 18% υψηλότερο από τις αντίστοιχες πρωτεύουσες νομών, ενώ στις αμιγώς τουριστικές περιοχές και ιδιαίτερα κατά την περίοδο αιχμής οι τιμές παρουσιάζουν αποκλίσεις 25% - 38%.

ΑΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: