23 Αυγούστου 2008

Καταγγελία για Κωτσόβολο

"Πως είναι δυνατόν μια εταιρία όπως ο Κωτσόβολος να έχει ένα ανύπαρκτο τηλεφωνικό κέντρο και να αποτελείται από άσχετους ανθρώπους?
Έχω κάνει κάποιες αγορές και η πληρωμή γίνεται σε μηνιαίες δόσεις. Τους τελευταίους 4 μήνες για να γλιτώνω κάποιο χρόνο απόφάσισα να κάνω κατάθεση μέσω τράπεζας τα χρήματα και να μην πηγαίνω από τα ταμεία του Κωτσόβολου.
Πριν κάνω αυτή την ενέργεια επικοινώνησα με το λογιστήριο τους και τους ενημέρωσα πως πλέον η πληρωμή θα γίνεται μέσω τραπέζης.
Όπως μου είπαν ενημέρωσαν το σύστημα τους και το μόνο...

που θα χρειαζόταν θα ήταν στο κατατεθήριο να συμπληρώνω τον κωδικό πελάτη που έχω.
Η πρώτη κατάθεση έγινε 10 ημέρες πριν τη λήξη της δόσης. Η δεύτερη έγινε 6 ημέρες πριν τη λήξη της δόσης και να το πρώτο τηλέφωνο από τον Κωτσόβολο.
Με ενημερώνουν πως δεν έχει γίνει πληρωμή εδώ και 2 μήνες και θα αναγκαστούν να δώσουν την υπόθεση σε δικηγόρο. Αφού τους ενημερωσα για τον τρόπο που έχω επιλέξει να γίνεται η πληρωμή τους έστειλα με fax τα καταθετήρια και μου ζήτησαν συγνώμη. Επίσης μου έδωσαν ένα τηλέφωνο για να ενημερώνω τον υπεύθυνο για τις καταθέσεις μου.
Τον επόμενο μήνα κάνω πάλι την κατάθεση λίγες ημέρες πριν και επιχειρώ να καλέσω στον αριθμό που μου έδωσαν.
ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 35 ΛΕΠΤΑ (ΑΝΑΜΟΝΗ) και ποτέ κανεις δεν απάντησε. Επιχείρησα ακόμα αρκετές φορές να πάρω αλλά τίποτα.
Δοκίμασα να πάρω στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση και όχι στο νούμερο που μου έδωσαν, εκεί απαντούσαν μετά από 10 λεπτα και με προωθούσαν στο ανάλογο τμήμα που ΠΟΤΕ δεν απαντούσε.
Επειδή λοιπόν βαρέθηκα να περιμένω άφησα το θέμα έτσι.
Περνάνε λίγες ημέρες και με πέρνουν πάλι από τον Κωτσόβολο και μου λένε πως έχω καθυστερήσει την πληρωμή.Λέω πάλι την ίδια ιστορία και αυτή τη φορά μου δίνουν άλλο τηλέφωνο να επικοινωνώ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ.
Το μόνο που έκανα ήταν να πάω στο κατάστημα που έχω κάνει τις αγορές και να τους ενημερώσω πως εάν με ξαναενοχλήσουν για λόγο τον οποίο δεν ευθύνομαι εγώ αλλά εκείνοι που είναι ανίκανοι να δουν τις καταθέσεις θα κινηθώ νομικά.
Ξέρετε ποιο ήταν το αποτέλεσμα? ΝΑ ΜΟΘ ΔΩΣΟΥΝ ΑΛΛΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ.
Σήμερα έκανα ακόμα μια κατάθεση, πήρα σε αυτό το τηλέφωνο αλλα και πάλι δεν ήμουν τυχερός.
Οπότε περιμένω τηλέφωνο τους που εκτός το ότι θα ακούσουν αρκετά θα τους παρακαλέσω να μου κάνουν μύνηση πως δεν έχει γίνει η πληρωμή της δόσης.
ΕΤΣΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΘΑ ΕΚΤΕΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΠΟΣΟ ΑΝΙΚΑΝΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΧΕΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥΣ".

Σμαρτάκης


από το troktiko

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είναι πραγματικά απαράδεκτο το τηλεφωνικό τους κέντρο. Έχω ζήσει και εγώ αυτή την εμπειρία.

Ανώνυμος είπε...

το τηλεφωνικό τους κέντρο είναι απαράδεκτο και όχι μόνο. οι δε υπηρεσίες που προσφέρουν θέλουν προσοχή. Αλίμονο αν χρειαστεί να κάνεις αλλαγή κα δη σε κλιματιστικό. θα σε κάνουν μπαλάκι στην εταιρεία που το εισάγει και για να γίνει αλλαγή θα πρέπει ο τεχνικός της εταιρείας να επιβεβαιώσει τεχνικό πρόβλημα και να δεχτεί η εταιρεία να το αλλάξει. Αν ο τεχνικός δεν διαπιστώσει πρόβλημα και σου πει "έτσι μυρίζουν αυτά είναι το φυσικό τους" τότε ΄καλύτερα να τα δώσεις στο σκουπιδιάρη παρά να κυνηγάς τον υπεύθυνο της εταιρείας από τη μία και τον υπεύθυνο του κοτσόβολου από την άλλη.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΣΤΟ ΠΩΣ ΝΑ ΦΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ.ΑΞΕΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΟΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΙΧΝΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΥ.ΑΠΟΡΩ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ?

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ IQ SERVICE-ΦΡΙΝΤΖΑΛΟΣ Ν. ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.... Ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΑΝΕΙΔΙΚΕΥΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ!!! ΕΦΘΑΣΑΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΝΟΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΚΑΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ), ΜΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ!!! ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΡΕΓΕΙΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΕΧΝΙΚΟΣ, ΨΥΚΤΙΚΟΣ... ΗΤΑΝ ΑΣΧΕΤΟΙ. ΑΝ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ, ΑΡΝΗΘΕΙΤΕ... ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΣΑΣ. ΑΥΤΟΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ!!!
ΤΕΛΟΣ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΕΙΣ... ΕΙΝΑΙ ΑΦΑΝΤΟΙ ΟΛΟΙ! ΝΤΡΟΠΗΗΗΗΗΗΗ

Ανώνυμος είπε...

den mporw na katalavw pws leitourgoun ekei mesa... egw agorasa ena kinhto ths HTC apo ton kwtsovolo kai apo ton prwto mhna m esvhne mono tou ekleine mono tou otan phga kai milhsa ston texniko gia to provlhma m aytos m eipe na kanoume anava8mish kai pws 8a phgaine sto texniko ths HTC gia na to anava8mish egw t eipa na kanoume antikatastash sto kinhto me thn arxikh t timh 280 eyrw eipe pws den ginetai....to afhsa etsi tous milhsa me tono sthn fwnh m pws den ginetai na xasw ta xrhmata m. oute p mou eipan tipota allo epemenan oti den ginetaia ntikatastash shkw8hka kai efyga..meta apo ligo kairo aganaktisa me to kinhto pou olo kati pa8ene..esvhne kollage...ola ayta... kai 3ana phga to esteila me to service tou kotsovoulou sto texniko sthn a8hna m eixan pei oti 8a ekane 15 meres... phga rwthsa meta apo 15 meres thn e3elhsh t kai m eipan oti den vrhkan ton texniko akoma...eleos!! to m perase enas mhnas p htan a8hna tous zhthsa pali antikatastash kai ti m eipan????? oti exei perasei enas xronos kai dn ginetai!!! p sthn arxh elegan pws den ginetai!! poso 4eytes?? eilikrina den 8a 3ana agorasw kati apo ekei... ti exete na m peite??

Γιάννης Χ. είπε...

Εγώ είχα διάφορα προβλήματα από τον Κωτσόβολο.
Είχα παραγγείλει ένα κινητό και μου είπαν ότι σε 10 μέρες θα έρθει. Το πήρα μετά από 2 μήνες και πολλά τηλέφωνα και τρέξιμο... Μάλιστα πήγε να γυρίσει πάνω μου το θέμα γιατί ζήτησα να γίνει εκ νέου η παραγγελία μήπως και είχε κολλήσει "και καθυστέρησε για αυτό το λόγο"...

Το μεγαλύτερό μου πρόβλημα όμως είναι τα "ελαττωματικά" προϊόντα. Από τον Κωτσόβολο έχω αγοράσει σχεδόν όλες τις συσκευές μου, ψυγείο, κουζίνα, πλυντήρια πιάτων και ρούχων, κλιματιστικό, τάμπλετ, κινητό, τηλεόραση, πολυφουρνάκι κτλ. Στις πιο πολλές περιπτώσεις μου κάνουν μια καλύτερη οικονομική προσφορά όταν πληρώνω μετρητοίς, όμως το προϊόν που λαμβάνω έχει κάποια ελαττώματα.

Η πρόσφατη περίπτωση αφορά σε ένα πλυντήριο πιάτων το οποίο μάλιστα ασφάλισα στο Total Support. Περίπου 25 μέρες μετά την αγορά παρατήρησα υπό γωνία ότι στην πρόσοψη της πόρτας υπάρχει ανομοιομορφία, λακκούβες σε 5 σημεία. Δεν προκλήθηκαν από δική μου χρήση καθώς το πλυντήριο δεν βρίσκεται σε χώρο που να χτυπιέται, απουσιαζω τον περισσότερο καιρό, ούτε έχω παιδιά ή ζώα που μπορεί να το προκάλεσαν.
Πριν κάτι μήνες είχα πάρει ένα ψυγείο το οποίο είχε σε μη εμφανές σημείο της πόρτας κάποια χτυπήματα που τα παρατήρησα με τη χρήση μετά από 1 μήνα περίπου από την αγορά.
Μια κουζίνα είχε επίσης ελαττώματα στο πλαινό μέρος της.
Ένα πολυφουρνάκι με τις 2 χρήσεις παρουσίασε λειτουργικό πρόβλημα.
Το support του Κωτσόβολου μου απέκλεισε την υποστήριξη με επισκευή εντός εγγύησης καθώς πέρασαν 10 μέρες από την αγορά. Η δουλειά μου και υποχρεώσεις μου επιβάλλουν να απουσιάζω συχνά και μερικές φορές για μεγάλα διαστήματα. Λόγω συχνών απουσιών μου από το σπίτι δεν είχα την ευχέρεια εντοπισμού του προβλήματος νωρίτερα, συνεπώς δεν έγινε μέσα στις 10 πρώτες ημέρες.
Μάλιστα στην περίπτωση του ψυγείου με υποστήριξε η ίδια η κατασκευάστρια εταιρία που διέγνωσε ότι δεν ήταν σφάλμα χρήσης.

Σε όλες τις περιπτώσεις τα ελαττώματα δεν ήταν κάτι που προσέχεις με την πρώτη ματιά και τον πρώτο έλεγχο, βρίσκονταν σε δισδιάκριτα σημεία ή φαίνονταν κάτω από σηνθήκες (γωνία, φωτισμός κτλ).
Πιστεύω ότι αγοράζοντας ένα καινούριο προϊόν και μάλιστα μετρητοίς, πρέπει να παραδίδεται άρτιο και ελεγμένο από το κατάστημα και όχι να πρέπει ο πελάτης, οποίος μπορεί να μην έχει τη γνώση ή τη δυνατότητα (πχ λόγω ηλικίας), να εντοπίζει προβλήματα τα οποία σε πολλές περιπτώσεις δεν είναι ορατά με την πρώτη ματιά. Ο πελάτης θα πρέπει να μπορεί να λαμβάνει "με κλειστά μάτια" το προϊόν και να μη χρειάζεται να το αναλύσει, δίχως να εμπιστεύεται το κατάστημα για τις υπηρεσίες του. Ανεξάρτητα από το πότε ο πελάτης εντοπίζει ένα πρόβλημα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα (δεν είναι μεγάλο το χρονικό διάστημα 20-25 ημερών), αν αυτό είναι εργοστασιακό σφάλμα πρέπει να καλύπτεται.

Ως πελάτης αρχίζω να αμφιβάλλω για την ποιότητα ορισμένων προϊόντων όπως και για τις υπηρεσίες που λαμβάνω, με προϊόντα πιθανά Β διαλογής ή προβληματικά εν όψει κάποιων προσφορών, που μπορεί να μην εντοπιστούν άμεσα από τον πελάτη, σε κέρδος της επιχείρησης.
Όταν είχα σκοπό να αγοράσω το ψυγείο η πωλήτρια μου έδειξε το εκθεσιακό και μου είπε ότι το συγκεκριμένο πωλείται σε χαμηλότερη τιμή (περίπου 200 ευρώ φθηνότερα) λόγω μιας μικρής ατέλειας η οποία ήταν μια λακκούβα σε όχι και τόσο εμφανές σημείο της πόρτας. Από την εμπειρία μου και από τη συχνότητα των γεγονότων κάλλιστα μπορώ να υποθέσω ότι όταν διατίθεμαι να πληρώσω σε μετρητά και από το κατάστημα μου γίνεται κάποια καλύτερη οικονομική προσφορά, φτάνει στα χέρια μου προϊόν ανάλογης ποιότητας, με δυνατότητα αποκατάστασης στις 10 πρώτες ημέρες, εφόσον όμως το αντιληφθώ εγκαίρως.

Φυσικά πέρα από την πρώτη επικοινωνία που μου απέκλεισαν την υποστήριξη, δεν έχουν απαντήσει σε καμία άλλη επιστολή. Πιστεύω κάποια στιγμή οι εταιρίες να αρχίσουν να δείχνουν επαγγελματισμό προς τον πελάτη και να καταλάβουν ότι εξαρτώνται από αυτόν...

Unknown είπε...

Ειναι απαράδεκτο αυτό περνώ εδώ και 3 μέρες τηλ στο τηλεφωνικό κέντρο .Πηρα μια σκούπα πέρισυ απ εκει βασικά δώρο μ την έκαναν και πριν τ μέρες άρχισε να βγάζει καπνό λάθος σκούπιζε φοβήθηκα είπα θα πάρει φωτιά τους περνώ τηλ γιατί η σκούπα έχει εγγύηση 2 χρόνια κανένας δεν από απαντάει πουθενά άφαντη σκέτη απάτη. Δεν έχω σκούπα να κάνω την δουλειά μ τώρα και λόγο της κατάστασης του κορονοιο ένοειτε δεν είναι ανοιχτά κάποιος ας μ πει που άλλο μπορώ να απευθυνθώ να κάνω την δουλειά μου

Unknown είπε...

Έχω ακούσει πολλά παραπάνω από πολλούς γνωστούς μου δυστυχώς έχω πάρει μια ηλεκτρική.σκουπα βασικά δώρο μ την έκαναν πριν 1 χρόνο περίπου και ξαφνικά έβγαλε καπνό εκεί που σκούπιζα φοβήθηκα ότι θα πάρει φωτιά περνώ τηλ Τίποτα στο τηλεφωνικό κέντρο κάνεις δεν απαντάει